u

This blog is currently on hiatus / hella NSFW / SNK Stuff / Multishipper / Jeanmarkasa is my baby / I am just a quarter of a century child with a tablet and a laptop, drawing shit.

x

Marauders AU strikes again! This time with the Eremikas at Hogsmeade enjoying some of that there fine butterbeer and Eren is nothing if not a gentleman XD

· snk · eremika · marauders au ·
Ooooh you accept jeanmarkasa smut? Mind if I write one for you? :3 haven't written in a while.
Anonymous

you NEVER have to ask for permission to write me things are you kIDDING me what I don’t even deserve you guys thinking about writing me things but jeanmarkasa I will make an exception

I was gonna write you some jeanmarkasa smut but guess which anon doesn't know how to write smut? This one right here! I had it all planned out and everything. Oh well, maybe someday...
Anonymous

You can send me the bulletpoints!!! I’m not picky, just thirsty XD

for andrijor-p aka the cutest cutie to have ever cute-ed, may you always be cute and happy <3

· andrijor-p · snk · jeanmarco · eyyy · :3 ·
So now that you reblogged jeanmarco does that mean its coming back? Even a little little little bit?!?!
Anonymous

Hahaha, it never went away I was just busy drawing other things I like as well!!! I did draw some jm for a friend so I’m gonna post that

I WILL NEVER GET ENOUGH OF YOUR ART.
Anonymous

I’LL NEVER LET GO, JACK

· strictlyshy · yup · Anonymous ·
The way you draw Jean makes me want to fap and cry and the same time.
Anonymous

How very Jean of you

bubblline:

i’ve been meaning to draw those forever and i tried to paint for a change

meh

cute little fuzzyballs 

Maybe if I start planning now I’ll actually be able to do a giveaway when I reach my next milestone….

shynii:

Post-makeout, Jean continues gaming, Marco decides to be a nerd, and they both enjoy ice cream

Welp, I better get onto that jeanmarkasa smut then.
Anonymous

I feel really guilty now…..

Can you make your otp touch nipples?
Anonymous

That’ll be difficult seeing as how practically no one in anime has nipples so….

Mikasa touched the bewbs and jean tickled the booty. There the deal is sealed.
Anonymous

I thought you people liked me

music player codey
viwan themes